april 2014

LAAAANGGGG helg!

hei! I dag har jeg vært på skolen, så var jeg på piano. Nå får vi snart besøk av mamma sin venninne Kirsti. I morgen er det fripå grunn av 1. mai! det blir deilig!!! Vi har også fri på fredag!!Og s...

vasking for Isac!

hei! i dag har jeg hatt fri fra fiolin. Så når jeg kom hjem fra skolenvasket jeg huset å øvde på fiolin og piano. Vanligvis når jeg vasker får jeg et Julia eller topp bladd, men denne gangen hadde ...

A new week

hei! Nå har jeg nettopp kommet hjem fra hipp hopp. Ganske sliten...... men, men. Det er ikke lenge til jeg skal danse hipp hopp på kampen dagene! gleder meg! hva har du gjort i dag? -klem Andrea

søndag kos!

hei! dag har jeg vært på gården å feiret 20 års jubileume dems, og så dro jeg, mamma, tante, onkel og venninna mi Mari til Bygdøy! Det var kjempe koselig! Der spiste vi is og pølse! mhhhh!!!! så bl...

lørdag!

hei! i dag har jeg og mamma vært i byen og der fikk jeg en kjempe fin ( fake ) blomster krans fra glitter! så køpte vi funky frozen yoghurt! mhhhhh!!! dette hadde jeg i min frozen yoghurt: jeg h...

så var det helg da!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hei! i går var jeg i bursdagen til Petra i klassen. Hun hadde bursdag i Freia. der lagde jeg en sjokolade jeg spiste nå nettopp. Nå ser vi på norske talenter!

23.04.2014

Kreativ overskrift, ikke sant!? Nei. I dag har jeg vært på skolen, så dro jeg hjem å øvde på piano og fiolin. Og nå venter jeg på at mamma skal ringe å si at jeg kan ta bussen å møte henne ved musi...

mye ute!

hei. i dag har jeg vært mye ute å lekt. Og det har vært veldig fint vær, så vi kan gå i shorts og t-skjorte uten jakke. -klem Andrea

hjemme igjen!

nå er jeg hjemme igjen! kommer til å savne ski på bena, Isac, Ralee, Marcus & Martiniu og å hoppe i senga! har ikke bilde i dag:-) -klem Andrea

vinterlyd på hafjell!

i dag var det konsert med Marcus og Martinius, Ralee og selveste Isac!!!!!!! alle var utrolig flinke! var sååååå nære å få tatt ett pilde med m&m! men Isac tok ikke bilder med fansen der. fikk tatt...

18.04.2014

Hei!I dag har vi kjørt slalåm på fjellet, og da vant jeg lommelykt og en dab radio fra to av vinterlyd sine boder. Så var jeg på hoppe land å fikk en venn som var 6 år. så spiste vi, å så dro vi ti...

vinterlyd på fjellet!

hei! idag kom vinter lyd til Hafjell, og det var veldig gøy! i dag var det m&m ( Markus og Martinius ), Raylee og Circus. ett eller annet, som sang. vi skal ikke høre på konserten i morgen, men på ...

onsdag på hafjell

hei. i dag har vi vært å stått på slalom på fjellet. det var VELDIG fint vær i dag, og super hyggelig å stå på ski! ( sorry får ikke snudd bilde ) nå kom vi nettopp tilbake til hotellet etter...

hafjell!

hei. nå har jeg vært på Hafjell noen timer, og nå sitter vi å oser oss på hotell rommet med snacks.

FROST!

nå har jeg nettopp kommet ned fra tredje ettarsje, etter å ha sett frost. Filmen har norsk inspirert natur, og er veldig fin. mamma var i byen i dag å kjøpte ded, ble veldig gla da hun kom hjem med...

på besøk.

hei. nå er jeg på besøk hos en venn av mamma som heter Jane! hun er super hyggelig. vi skal spise middag her. hun harto store katter. her er rasen nå blogger jeg med hennes pc.

farfar

hei. i dag har jeg vært i ris meningshus å feira AT FARFARble 80. det var veldig korselig og nesten alle i familien var der.

overnatting og bursdag.

hei. i dag har jeg værtåovernattet (kom i går kveld, dro i dag tidlig) så var jeg litt hos tanta mi. så var det bowling bursdag hvor vi feiret verdens beste venn Selma!

fredagskveld.

hei. i dag var Dina med meg hjem etter skolen, da lekte vi og hadde det gøy. nå har jeg tusja og øvd ( på piano og fiolin) nå ringte jeg nettopp opp tanta mi fordi hun hadde ringt mamma, og jeg sku...

3 bursdags hilsener!

hei vil bare gi en bursdagshilsen til verdens bestevenn selma! og til skuespiller marensofie, so begge hadde bursdag i går. Og så til verdens beste store søster tina! grattis jenter!